Huisregels


Beste klanten,

Om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen, hebben we een aantal huisregels opgesteld:

Ki-Sentido en Corona

Ook wij houden ons aan de maatregelen tegen Corona. Daarom vragen wij steeds op afspraak te komen met een mondmasker aan. Bij het binnenkomen zal gevraagd worden om de handen te wassen en te ontsmetten. 

Ook wij wassen en ontsmetten onze handen regelmatig. De behandelruimte en sanitair wordt steeds ontsmet na elke bezoek.

Tijdens een gelaatsverzorging is het voor de klant niet mogelijk om het mondmasker aan te houden, maar wij houden ten alle tijde ons mondmasker aan.

Massage en mannen

Mannen zijn zeker welkom voor een deugdoende relaxatiemassage. Wij willen wel duidelijk stellen dat er geen erotische massages worden aangeboden en dergelijke handelingen niet worden geaccepteerd. Bij pogingen in die aard wordt de massage direct stopgezet mits betaling van de behandeling.

Afspraak maken

Bij Ki- Sentido werken we enkel op afspraak om de kwaliteit van uw behandeling te kunnen garanderen en wachttijden te vermijden.

Tijdens bepaalde behandelingen kan het gebeuren dat we telefonisch niet beschikbaar zijn, hiervoor alvast onze excuses. U kan steeds een boodschap inspreken op het antwoordapparaat of online een reservatie maken. Wij bevestigen onmiddellijk uw reservatie via mail.

Afspraak annuleren

Wanneer u uw afspraak wenst te annuleren, gelieve dit dan ten laatste 24u op voorhand te doen, zodat we iemand anders kunnen behandelen tijdens uw afspraak-moment.

Als u uw afspraak laattijdig annuleert of niet komt opdagen, zal de behandeling alsnog aangerekend worden via factuur.

Stiptheid

We vragen u tijdig op uw afspraak te verschijnen, om de andere klanten te kunnen garanderen hun behandeling af te ronden binnen de afgesproken tijd.

Wanneer u toch later bent, gelieve dan op tijd een seintje te geven, zodat we ons hierop kunnen voorbereiden.

Wanneer u langer dan 5 minuten te laat bent, zullen we deze tijd moeten inkorten op uw behandeling en alsnog de volledige behandeling moeten aanrekenen.

Producten, cadeaus of geschenkbonnen

Wanneer u producten, cadeaus of bonnen wenst af te halen, is dit natuurlijk steeds mogelijk. Om wachttijden te vermijden geeft u echter best even een seintje vooraf. 

Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar en zijn niet inwisselbaar voor contant geld .

Op de dag van de behandeling dient u de bon mee te brengen. Vergeet U deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed. Bij het niet opdagen voor een behandeling met een cadeaubon wordt de waarde op de bon gebruikt voor het vergoeden van het annuleringsbeleid.

Betaling

Betalingen gebeuren na afloop van de behandeling volgens de mogelijkheden die wij aanbieden (Bancontact, VISA, Maestro, Cadeaubon Brugge, Cadeaubon Ki- Sentido, Payconiq of Cash). Producten worden pas meegegeven indien het volledige bedrag betaald is.


Wij danken u voor uw begrip,

Ki- Sentido